Alte 101 tehnici favorite ale terapiei prin joc, Heidi Kaduson, Charles Schaefer, Trei

Trei | 9786064009333 | RLC93411

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

9786064009333

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Experiența terapeuților care folosesc jocul cu copiii reprezintă o resursă de idei, în mare parte nefolosită, pentru îmbunătățirea practicii terapiei prin joc. În acest al doilea volum de tehnici de joc, terapeuți renumiți prezintă alte 101 tehnici favorite utilizate în lucrul cu copiii, descriind scopul urmărit și ilustrând prin exemple modul în care acestea pot fi puse în practică. Cititorul poate descoperi: tehnici ale imaginației, care includ folosirea imageriei ghidate și a imaginației; tehnici narative, care ilustrează folosirea diverselor jocuri și metode pentru a îmbunătăți comunicarea verbală a copiilor; tehnici ale artelor expresive, care includ diversele procedee folosite în artă pentru a‑i ajuta pe copii să facă față traumelor și tulburărilor; tehnici ale jocului cu marionete, care ajută la exprimarea emoțiilor conflictuale; tehnici cu jucării și obiecte de joacă, ce ilustrează modul în care acestea sunt utile în jocul terapeutic; tehnici ale jocului în grup, care includ diverse metode folosite în contexte de grup. Acest volum se adresează atât psihologilor care lucrează cu copii, cât și celor specializați în alte domenii – asistență socială, psihologie, psihoterapie, dezvoltarea copilului, terapie recreațională și psihiatrie –, precum și părinților și educatorilor. Heidi Kaduson, specializată în intervenția psihologică pentru copii, este director al Institutului de Formare în Terapia prin Joc din comitatul Monroe, statul New Jersey. Charles Schaefer este profesor emerit de psihologie la Fairleigh Dickinson University (New Jersey) şi cofondator al Asociației pentru Terapia prin Joc din SUA. Jocul este activitatea naturală a copilăriei și, posibil, cea mai eficientă modalitate de învățare. De fapt, jocul este un exercițiu pentru viața reală, oferind suficientă elasticitate pentru a răspunde oricărui număr de evenimente, oameni și situații. Deși copilul știe că jocul nu este real, într‑un fel acesta capătă proporții reale. Jocul asigură exersarea în siguranță a comportamentelor cu posibilele consecințe intrinseci din care copilul învață. Jocul asigură dezvoltarea empatiei, prin intermediul jocului de rol și al exersării comportamentale. Numeroasele nuanțe și culori ale jocului oferă un infinit număr de posibilități de exersare și învățare, care nu ar putea fi accesibile prin alte modalități. M. Boultinghouse Metaforele ne ajută să utilizăm cunoștințele sau experiențele deja trăite pentru a conferi sens noilor experiențe. Aplicarea directă a „metaforei terapeutice" prin intermediul narațiunii produce rezultate terapeutice. În general, povestea este o țesătură complexă de observații,învățăminte, intuiții și obiective care‑i transmit copilului un mesaj important. Nu este necesar ca cei mici să încerce să tragă concluzii din povestea care le este prezentată; ei pătrund cu ușurință în lumea ei, prin puterea imaginației. Această puterea imaginației reprezintă elementul schimbării și al vindecării. Metaforele poveștii activează imaginația copilului cu scopul vindecării prin putere, cunoaștere de sine și transformare. J.A. Marvasti Cuprins Prefață Secțiunea întâi. Tehnicile imaginaţiei 1. De‑a bebelușul Charles E. Schaefer 2. Folosirea imageriei ghidate pentru a intensifica procesul terapiei prin joc Kevin O’Connor 3. Tufa de trandafiri Violet Oaklander 4. Să ne prefacem că știm cum se face S. Eileen Theiss Secțiunea a doua. Tehnicile narative 5. Cuvinte pentru emoții Heidi Gerard Kaduson 6. Cărțile de joc pentru povești Norma Y. Leben 7. Tehnica narativă cu ajutorul fetrului Linda Mattingly 8. Cutia cu insigne Jo Ann L. Cook 9. Tehnica narativă cu ajutorul computerului N.E. Brewer 10. Folosirea metaforelor, a basmelor și a poveștilor în psihoterapia copiilor Jamshid A. Marvasti 11. Metaforele verbale sau prin artă pentru copiii care trăiesc pierderea Glenda F. Short 12. Ghicește cuvântul din poveste Mary Repp 13. Povestea eșarfei Steve Harvey 14. Tehnica narativă cu ajutorul obiectelor Jackie K. Frederiksen Secţiunea a treia. Tehnici din artele expresive 15. Tehnica desenului înainte și după Donna Cangelosi 16. Baloanele cu emoții Glenda F. Short 17. Artă magică 94 Ruby Walker 18. Desenul cu ghemul de lână Norma Y. Leben 19. O lume din lut Lynn B. Hadley 20. Visele urâte L.G. Agre 21. Plăcinta personalității Tara M. Sinclair 22. Harta vieții 117 Glenda F. Short 23. Jocul de‑a arta Lynn B. Hadley 24. Gloop: tratarea deprivării senzoriale Neil Cabe 25. Tehnica squiggle cu lut Richard Frankel 26. Plastilina de tip Play‑doh Lynn B. Hadley 27. Busola interioară Aimee H. Short 28. Retușuri 143 Sheri Saxe 29. Linia verticală în mijlocul paginii Dolores M. Conyers 30. Crearea unei comunităţi Nancy H. Cochran 31. Contururi de băieți și fete Barbara A. Turner 32. Jocul desenelor Stanley Kissel 33. Creierul afectiv în culori Sheldon Berger și Jonna L. Tyler 34. Arta mâzgăliturilor Leslie Hartley Lowe 35. Copacul emoţiilor Joyce Meagher 36. Construiește un tată Stazan K. Sina 37. Lutul sintetic în terapia prin joc Martha D. Young Secţiunea a patra. Tehnici de folosire a jocurilor 38. Jocul de dame: cu reguli sau fără reguli L.G. Agre 39. Învinge cronometrul Heidi Gerard Kaduson 40. Jocul „Nu sparge gheaţa" și emoţiile neplăcute Donna Cangelosi 41. Alege un beţișor Barbara McDowell 42. Jocul de‑a hoţii Steve Harvey 43. Consecinţe: cum să ajungem la adolescentul opozant Neil Cabe 44. De‑a v‑aţi ascunselea în terapia prin joc John Allan și Mary Anne Pare 45. Spionul și pungașul Bria Bartlett‑Simpson 46. Jocul de biliard: ajutându‑i pe copii să treacă dincolo de bila opt Stanley Kissel 47. Emoţiile care se prăbușesc: facilitarea relaţiei de consiliere pentru copii Christina Mattise 48. Creează‑ţi propriul joc de societate Sandy Carter 49. Jocul de șah ca metaforă pentru alegerile de viaţă Leslie Hartley Lowe Secţiunea a cincea. Tehnici ale jocului cu marionete 50. Battaro și casa marionetelor Martha J. Harkin 51. Tehnica marionetelor-pivot pentru deget Jo Ann L. Cook 52. Construiește‑ţi o marionetă Anne Blackwell 53. Folosirea unei marionete pentru crearea unui client simbolic Carolyn J. Narcavage 54. Teatrul de păpuși Marie Boultinghouse 55. Pe de‑o parte... şi pe cealaltă parte Christina Mattise Secţiunea a șasea. Tehnici cu jucării și obiecte de joacă 56. BodySox 305 Kimberly Dye 57. Păpușa Eu 308 Jessica Stone‑Phennicie 58. Să rupem hârtia! Kathy Daves 59. Jocul de‑a furia Patricia Davidson 60. Sculptura 321 Michael Cascio 61. Tehnica covorului fermecat Dolores M. Conyers 62. Șarpele 330 Alan Lobaugh 63. Tehnica biberonului Diane Murray 64. Tehnica tricoului Nancy H. Cochran 65. Tehnica albumului de fotografii Sueanne Brown 66. Turnul furios Sheri Saxe 67. Baloanele furiei Tammy Horn 68. Tehnica cutiei cu îngrijorări Debbie S. Jones 69. Orașul de carton Berrell Mallery și Randall Martin 70. Solniţele‑ghicitori Judith Friedman Babcock 71. Cuburile Jenga și un aparat de fotografiat Catherine G. Tierney 72. Scutul de furie Teresa A. Glatthorn 73. Folosirea cărţilor artizanale pentru a‑i pregăti pe copii pentru traumele sau crizele previzibile Kevin O’Connor 74. Scala trăirilor de furie Joyce Meagher 75. Tropăim și pocnim bule Cathy Wunderlich 76. Dărâmarea zidurilor furiei Jennifer Leonetti 77. Figurine Sylvia Fisher Secţiunea a șaptea. Tehnici de joc în grup 78. ElastaBlast Kimberly Dye 79. Activitate pentru coeziunea grupului Glenda F. Short 80. Căpitanii de pe Avatar: o aventură spaţială pentru copiii care trec printr‑o perioadă de schimbări Tara M. Sinclair 81. Dl Urât Mary May Schmidt 82. Grupul de marionete terapeutice Aileen Cunliffe 83. Spectacolul de marionete Glenda F. Short 84. Tehnica naraţiunii comune prin intermediul jocului cu marionete în terapia de grup prin joc Mitch Jacobs Secţiunea a opta. Alte tehnici 85. Folosirea desenelor despre amintirile timpurii pentru a facilita analiza stilului de viaţă pentru copiii aflaţi în terapie prin joc Harold M. Heidt 86. Figurina propriei persoane pentru jocul în cutia cu nisip L. Jean Ley și Jean Howze 87. Lista îngrijorărilor Richard Sloves 88. Albumul meu de bebeluș Karen Pitzen 89. Fluierul sau flautul dulce Robert W. Freeman 90. Un nou început — ceremonia rochiei de mireasă Patricia B. Grigoryev 91. Terapia prin joc și animalele de companie Mary‑Lynn Harrison 92. Douăsprezece versus una Mary May Schmidt 93. Terapeutul interior Patricia B. Grigoryev 94. Comentarii în direct David A. Snyder 95. Tehnica liniei timpului Jo Ann L. Cook 96. Procesul de încheiere a terapiei folosind metafora Teresa A. Glatthorn 97. Centrul emoţiilor Helen E. Benedict 98. Tehnica aparatului de fotografiat de unică folosinţă Jo Ann L. Cook 99. Folosirea animalelor în contextul terapiei prin joc S. Eileen Theiss 100. Plimbarea pentru a cumpăra popcorn Allan Gonsher 101. Coterapia prin joc Ann C. Levinger Despre coordonatori

General
Autor

Charles Schaefer

Editor

Trei

Subgen

Psihologie practica

Gen

Psihologie

Număr de pagini

568

Anul publicării

2018

Colecție

Psihologia pentru toti

Format

Fizic

Limba

Romana