Campania de Relatii Publice, Dagenais Bernard, Polirom, Dagenais Bernard, Polirom
Polirom | 9799736812674 | 90962


13.000+ Produse cu stoc

Plati securizate

Retur Gratuit in 10 zile

Livrare cu Tracking in 24h
Descriere
Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.Cuprins: Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie • Analiza de situatie si diagnosticul • Obiectivul • Publicul-tinta • Definirea axei de comunicare • Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare • Conceperea mesajelor • Bugetul si calendarul • Evaluarea • Prezentarea planului
S-ar putea sa-ti placa si
General
Autor | Bernard Dagenais |
Editor | Polirom |
Subgen | Relatii publice |
Gen | Business |
Număr de pagini | 344 |
Anul publicării | 2003 |
Format | Fizic |
Limba | Engleza |
recenzii
Fii primul care evaluează acest produs
Împărtășește-ți opinia și evaluează produsul