Dictionar de Marketing Englez-Roman, A Ivanovic, Ph Collin, Niculescu, A Ivanovic, Ph Collin

Niculescu | 9789735680668 | 71707

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

nu este în stoc

9789735680668

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E!Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre ce se intampla cu produsele si serviciile, constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice chestiei care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului?COMPLEX (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), ACTUAL (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), PRACTIC (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in CERCETAREA DE PIATA, PUBLICITATE, ASISTENTA PROMOTIONALA sau TEHNICILE DE VANZARE.

General
Autor

A Ivanovic

Ph Collin

Editor

Niculescu