Limba germana. Ghidul profesorului A2.2, Marjetka Marko, Dejan Kramzar, Elżbieta Krulak-Kempisty, Andreea Rusen, Art Klett

9786069089453 | RLC94664

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-32 %

în stoc

9786069089453

(-32%)

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1Limba modernă2Limba modernă1intensiv (germanărusă,japoneză)aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393/28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţspecifice nivelului CECRL A2.2:


Competenţgenerale şl specifice

1.   Receptarea de mesaje orale în situații de comunicare uzuală

1.1.   Identificarea semnificației unor schimburi verbale ciar articulate, care au loc în mod curent

1.2.   Sesizarea punctelor principale din mesaje și anunturi clare și simple

1.3.   Sollcltarea în forme simple a repetării unui mesaj/fragment de mesaj pentru a desprinde semnificația acestuia


2.     Exprimarea orală în situații de comunicare uzuală

2.1.   Relatarea unei întâmplări/a unor experiențte personale

2.2.   Partlciparea la scurte schimburi sociale cu sprijin din partea interlocutorilor

2.3.   Realizarea unor expuneri scurte, repetate, a unui subiect familiar

2.4.   Participarea la schimbul verbal fără teama de eșec

 

3.   Receptarea de mesaje scrise în situații de comunicare uzuală

3.1.   Identificarea informațiilor necesare din liste sau din texte funcționale simple (pliante, meniuri, orare)

3.2.   Extragerea informatiilor prezentate din articole de ziar/digitale simple sau din broșuri de prezentare, în care numerele și numele joacă un rol important

3.3.   Recunoasterea diferitelor tipuri de corespondență pe subiecte familiare (solicitarea unei informații)

3.4.   Manifestarea disponibilității pentru informare prin lectură

 

4.   Redactarea de mesaje în situații de comunicare uzuală

4.1.   Completarea unui formular cu informații de identificare (educație, interese, competențe)

4.2.   Prezentarea unei activități în scris, utilizând cuvinte de legătură („ș¡“, „dar“, „pentru că“)

4.3    Depășirea fricii de eșec în redactare/schimbul de mesaje scrise

General
Autor

Marjetka Marko

Subgen

Carte auxiliara

Gen

Didactice

Număr de pagini

168

Anul publicării

2020

Format

Fizic

Limba

Romana