Literatura Romanã, Cls. A V-a, Ghid Practic de Decodare a Textelor Din Toate Manualele Scolare

Andreas | 9786068271224 | 24942

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

9786068271224

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

De ce INSTRUIRE prin EVALUARE?Cerinta (de regula) este formulata în termeni evaluativi, dar poate fi citita si în registru instructiv, pentru ca formularea este în asa fel realizata, încât strecoara elemente informative de cele mai multe ori, cerintele (chiar daca nu vor fi rezolvate) contin o trainica si utila sursa de informatie (V. N. fonetic)BENEFICII: [a] pentru profesor: profesorul alege textul potrivit (gen, specie, personaj, moduri de expunere etc.), poate organiza discutii, mese rotunde pe anumite teme; alcatuieste rapid lista cerintelor, temelor pentru acasa etc. [b] pentru elev: are posibilitatea sa învete cum se poate patrunde în tainele, frumusetea literaturii.VOCABULARUL: Lipsa performantelor este cauzata de saracia unui vocabular adecvat (cantitativ si calitatv), de aceea s-a folosit un limbaj cu standarde mai ridicate, având convingerea ca noile cuvinte, necunoscute sunt o sursa sigura pentru îmbogatirea vocabularului, daca se apeleaza la profesor, daca se foloseste glosarul oferit sau un dictionar explicativ [V. conceptele estetice, care nu se studiaza în gimnaziu (exceptie - comicul), dar vor trezi interesul celor dornici sa aiba un vocabular mai bogat] De aceea, limbajul folosit în lucrare (în mod intentionat) este, adeseori, peste nivelul anului de studiu, apelând la anumite tehnici pentru a-l face accesibil elevilor: un glosar la sfârsit, formularea facuta în asa fel, încât sa reiasa - din context - sensul cuvântului etc.

General
Editor

Andreas

Subgen

Carte auxiliara

Gen

Didactice

Număr de pagini

384

Format

Fizic

Limba

Romana