Managementul Cererii si Ofertei Turistice, Monica Maria Coros, Ch Beck

Ch Beck | 9786061805020 | 91193

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-10 %

nu este în stoc

9786061805020

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

În contextul prezent turismul, ca parte esenţială a multor economii naţionale şi regionale, poate fi un important factor de dezvoltare, atunci când este desfăşurat corespunzător. Turismul devine un element-cheie al economiei oricărei ţări sau regiuni care se bucură de existenţa unor resurse turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut şi, totodată, foarte trist că în România turismul este insuficient exploatat, deşi potenţialul turistic este unul extrem de generos. Despre lucrare Cartea îşi propune o analiză a managementului cererii şi al ofertei în România şi, în mod particular, în Transilvania, şi este un demers deosebit de actual, de interesant şi de util atât pentru literatura de specialitate din ţara noastră, cât şi pentru decidenţii turismului românesc. Lucrarea reprezintă rezultatul unor cercetări deosebit de ample, complexe şi originale, realizate la momente diferite de timp şi la niveluri diferite, reuşind astfel să surprindă fenomenele studiate în dinamica şi complexitatea lor, conferind cărţii o reală valoare ştiinţifică. Structura cărţii respectă nu numai cerinţele unui asemenea demers ştiinţific, ci şi exigenţele unei lucrări de cercetare care se dovedeşte utilă specialiştilor din mediul academic sau din practică. Prof.univ.dr. Gabriela Ţigu: Scopul declarat cercetărilor întreprinse şi al cărţii este acela de a analiza profilul şi potenţialul turistic al Transilvaniei, în vederea elaborării şi conturării unor strategii de promovare a acestei destinaţii turistice pe plan naţional şi internaţional, respectiv pentru a furniza soluţii în vederea creşterii numărului de turişti români şi străini la nivelul destinaţiei.Din cuprins Managementul cererii turstice în România şi TransilvaniaStrategii de piaţă şi managementul de destinaţie turisticăManagementul ofertei turistice în România şi TransilvaniaStudiu privind Transilvania ca destinaţie turisticăPuncte forteanaliza managementului cererii şi al ofertei în România şi, în mod particular, în Transilvaniademers deosebit de actual, interesant şi util pentru decidenţii turismului românescrealizarea unei analize critice a evoluţiei turismului românesc şi transilvan de la începutul secolului al XX-lea şi până în prezentevaluarea stării actuale a turismului românesc şi transilvan, inclusiv a potenţialului turistic al regiuniiinvestigarea amănunţită a modului în care trei categorii de actori (turiştii străini, turiştii români şi prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legătură directă cu piaţa turistică a regiunii) percep serviciile turistice oferite în Transilvania, respectiv şi a modului în care populaţia-gazdă percepe Transilvania ca destinaţie turisticăidentificarea principalelor probleme şi a elementelor care pot fi valorificate în promovarea turismului regiunii atât la nivel naţional, cât şi pe plan internaţional33 de anexe utile care fixează informaţiapeste 200 de grafice, figuri şi tabele

General
Autor

Monica Maria Coros

Editor

Ch Beck