Manual de Consiliere, Richard Nelson Jones, Trei, Richard Nelson Jones, Trei

Trei | 9789737072931 | 50858

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-10 %

nu este în stoc

9789737072931

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Invata ce sa spui ca sa ajuti! Scrisa de cunoscutul expert al tehnicilor de consiliere, Richard Nelson-Jones, aceasta carte extrem de accesibila ofera un ghid complet al procesului de consiliere. Fiecare capitol descrie succint abilitatile folosite intr-un anumit moment in relatie si ofera exemple pentru a spori intelegerea. Sunt incluse si exercitii care va permit sa exersati abilitatile in timp ce parcurgeti textul. Printre abilitatile-cheie descrise de lucrarea de fata se numara: • inceperea si structurarea procesului de consiliere • ascultarea activa • oferirea de provocari si de feedback • facilitarea rezolvarii de probleme • instruirea, demonstrarea si repetitia • strategii pentru schimbarea gandirii • conducerea si terminarea procesului de consiliere. Cartea discuta si consilierea in conditii de multiculturalitate, aspectele etice, supervizarea si metodele de imbunatatire a abilitatilor. Richard Nelson-Jones este membru al Societatii de Psihologie Britanice, al Asociatiei Britanice de Consiliere si Psihoterapie si Director al Institutului Cognitiv Umanist, Chiang Mai, Tailanda. Cuprins Prefata Partea I: Introducere 1. Cine sunt consilierii si persoanele care acorda sprijin? 2. Care sunt abilitatile fundamentale de consiliere? 3. Abordari in consiliere 4. Consilierii si clientii ca persoane diferite 5. Relatia de consiliere 6. Procesul de consiliere Partea a II-a: Tehnici specifice de consiliere 7. Intelegerea cadrului intern de referinta 8. Demonstrarea atentiei si interesului 9. Parafrazarea si reflectarea sentimentelor 10. Inceputul si structurarea 11. Adresarea intrebarilor 12. Monitorizarea 13. Oferirea de provocari si de feedback 14. Autodezvaluirea 15. Gestionarea rezistentelor si trimiterile 16. Facilitarea rezolvarii de probleme 17. Instruire, demonstrare si repetitie 18. Antrenarea clientilor in relaxare 19. Imbunatatirea limbajului intern al clientilor 20. Imbunatatirea regulilor clientilor 21. Imbunatatirea perceptiilor clientilor 22. Negocierea temei pentru acasa 23. Conducerea sedintelor de mijloc 24. Terminarea consilierii Partea a III-a: Alte consideratii 25. Consilierea multiculturala si in functie de sex 26. Dileme si aspecte etice 27. Obtinerea de sprijin si supervizarea 28. Cum este posibil sa devii mai calificat? Anexa 1. Bibliografie cu note Anexa 2. Asociatii profesionale din Marea Britanie, Australia si America

General
Autor

Richard Nelson-Jones

Editor

Trei