Marketingul Local, Alan Charleswoth, Dr Rita Esen, Brigitte Arivis, Bic All, Alan Charleswoth

Bic All | 9789735717056 | 43179

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

9789735717056

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Lucrurile sunt în continuă schimbare, mai ales la nivel local. Ceea ce astăzi este irealizabil, mâine poate deveni standard, asa cum s-a întâmplat şi în cazul internetului. Datoria fiecărui lider de succes este de a se menţine „la zi” cu aceste evoluţii şi cu modalităţile de a le transforma în avantaje. Marketingul local prezintă esenţa planificării marketingului şi a cercetării de piaţă din perspectiva domeniului local, iar în particular se referă la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul „outdoor” şi din PR. Numeroase exemple aplicative furnizează idei şi sunt utile pentru transpunerea lor în practică.

General
Autor

Brigitte Arms

Editor

Bic All

Subgen

Marketing

Gen

Business

Număr de pagini

176

Anul publicării

2008

Format

Fizic

Limba

Romana