Psihologia comunicarii, Teorii si metode, Editia a II-a revazuta si adaugita, Jean-Claude Abric, Polirom

Polirom | 9789734688302 | RLC96043

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

în stoc

9789734688302

(-20%)

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Traducere de Luminiţa şi Florin Botoşineanu

Concepută în termeni simpli și accesibili, noua ediție, revăzută și adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea că orice comunicare este, înainte de toate, o interacțiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin în situațiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente și modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării în grup, observarea și dirijarea instruirilor în grup; relațiile dintre comunicare și influență socială: conformismul, inovația, rolul minorităților și al majorităților. Avem în față o carte de inițiere în psihologia socială a comunicării, în cadrul căreia teoria și metodologia sunt strâns legate, garantând astfel o abordare riguroasă a situațiilor de comunicare, ce nu exclude implicațiile practice.

 

 

General
Autor

Jean-Claude Abric

Editor

Polirom

Număr de pagini

192

Anul publicării

2022