Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media, Delia Cristina Balaban, Polirom

Polirom | 9789734685325 | RLC94169

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

9789734685325

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

General
Autor

Delia Cristina Balaban

Editor

Polirom

Subgen

Publicistica

Gen

Literatura

Număr de pagini

216

Anul publicării

2021

Format

Fizic

Limba

Romana