Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media, Delia Cristina Balaban, Polirom
Polirom | 9789734685325 | RLC94169


13.000+ Produse cu stoc

Plati securizate

Retur Gratuit in 10 zile

Livrare cu Tracking in 24h
Descriere
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
General
Autor | Delia Cristina Balaban |
Editor | Polirom |
Subgen | Publicistica |
Gen | Literatura |
Număr de pagini | 216 |
Anul publicării | 2021 |
Format | Fizic |
Limba | Romana |
recenzii
Fii primul care evaluează acest produs
Împărtășește-ți opinia și evaluează produsul