Toti Marketerii Sunt Mincinosi, Seth Godin

9786065887510 | 93187

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

9786065887510

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Seth Godin este autorul cărților Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing și al altor bestselleruri cu succes internațional care au schimbat felul în care gândesc și acționează oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri și se situează constant printre primii 25 cei mai citiți bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator și CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum și un conferențiar deosebit de apreciat. Locuiește în Westchester, New York.Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină. Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase? Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.Toți marketerii spun povești! Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:Care-i povestea ta?Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?Este povestea ta adevărată?Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!• Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.• Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.Seth GODINEste autorul a 18 cărți, bestselleruri traduse în peste 35 de limbi și vândute pe toate continentele. Scrie despre revoluția postindustrială, propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership și, mai ales, despre schimbare în mai toate domeniile vieții.Susține conferințe spectaculoase și este fondatorul Yoyodyne și Squidoo. Blogul lui este unul dintre cele mai populare din întreaga lume.A fost inclus în Direct Marketing Hall of Fame, fiind una dintre cele trei persoane care au primit această distincție în 2013.Recent, Godin a revoluționat din nou domeniul editorial, lansând o serie de patru cărți prin platforma online de finanțare Kickstarter. Campania lui de strângere de fonduri și-a atins scopul după numai trei ore, ajungând cel mai de succes proiect editorial de acest tip.

General
Autor

Seth Godin

Subgen

Marketing

Gen

Economie

Număr de pagini

166

Anul publicării

2015

Format

Fizic

Limba

Romana