Conform Lui Kotler, Philip Kotler

6422545000170 | 3454

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

6422545000170

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului. „Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler. Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea �� inclusiv expertii în marketing �� va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti. Al Ries, coautor al lucrarii The Origin of Brands Kotler dovedeste înca o data faptul ca gandirea sa inovatoare îl face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi. Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC Despre autor PHILIP KOTLER a fost votat cel mai important lider al gandirii de marketing de catre Asociatia Americana de Marketing. Renumit profesor de Marketing International la catedra S.C. Johnson&Son a Facultatii de Management Kellog din cadrul Universitatii Northwestern, este autorul mai multor carti reprezentative, printre care se numara Managementul Marketingului si Kotler despre Marketing.

General
Autor

Philip Kotler

Subgen

Marketing

Gen

Business

Număr de pagini

224

Anul publicării

2006

Format

Fizic

Limba

Romana