Strategia Portofoliului de Brand, David Aaker

6422545000224 | 18125

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

6422545000224

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

DESPRE CARTE Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care: Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica; Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand; Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului; Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze. “Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.” Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern DESPRE AUTOR DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului. Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing. TRADUCATORI: RALUCA ANDREI; RENATA NICOLESCU

General
Autor

David A. Aaker

Subgen

Marketing

Gen

Business

Număr de pagini

430

Anul publicării

2006

Format

Fizic

Limba

Romana