Strategia Portofoliului de Brand, David Aaker
6422545000224 | 18125


13.000+ Produse cu stoc

Plati securizate

Retur Gratuit in 10 zile

Livrare cu Tracking in 24h
Descriere
DESPRE CARTE Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care: Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica; Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand; Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului; Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze. “Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.” Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern DESPRE AUTOR DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului. Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing. TRADUCATORI: RALUCA ANDREI; RENATA NICOLESCU
S-ar putea sa-ti placa si
General
Autor | David A. Aaker |
Subgen | Marketing |
Gen | Business |
Număr de pagini | 430 |
Anul publicării | 2006 |
Format | Fizic |
Limba | Romana |
recenzii
Fii primul care evaluează acest produs
Împărtășește-ți opinia și evaluează produsul