Fundamentele Marketingului, Christopher Clark, George Enescu, Adriana Ghita, Mircea Fronescu

Bic All | 9789735716936 | 66778

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-30 %

nu este în stoc

9789735716936

(-30%)

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura: I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.

General
Autor

Christopher Clark

George Enescu

Adriana Ghita

Mircea Fronescu

Danut Vasile

Hans Dieter Zollondz

Editor

Bic All