Fundamentele Marketingului, Christopher Clark, George Enescu, Adriana Ghita, Mircea Fronescu
Bic All | 9789735716936 | 66778


13.000+ Produse cu stoc

Plati securizate

Retur Gratuit in 10 zile

Livrare cu Tracking in 24h
Descriere
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura: I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.
S-ar putea sa-ti placa si
General
Editor | Bic All |
recenzii
Fii primul care evaluează acest produs
Împărtășește-ți opinia și evaluează produsul