Sun Tzu. Strategii de Marketing, Gerald A Michaelson, Steven W Michaelson

6422545000248 | 18126

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

nu este în stoc

6422545000248

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ: • Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine; • O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai; • Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor; • Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele; • Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane; • Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat. Despre autor GERALD A. MICHAELSON este director executiv, cariera sa fiind mentionata in topul Fortune 100. Si-a desfasurat activitatea in mai toate zonele ce tin de vanzari sau de marketing. Recunoscut ca cel mai renumit cunoscator al operei lui Sun Tzu, el a transpus aceste sfaturi stravechi intr-o serie de carti traduse pana acum in sapte limbi. Sustine seminarii despre Sun Tzu in China sau pentru oamenii de afaceri din intreaga lume. STEVEN A. MICHAELSON are o pregatire semnificativa in domeniul marketingului si colaboreaza cu firme precum Procter & Gamble si Sara Lee.

General
Autor

Sun Tzu

Subgen

Marketing

Gen

Business

Număr de pagini

272

Anul publicării

2007

Format

Fizic

Limba

Romana